håll ut.

Så länge hjärtat mitt slår, så minns jag dig när,
du stack ett hål i min kevlarsjäl.
Och så blev du mitt sår, och jag blöder ihjäl.
Kom gör ett hål i min kevlar... själ.

jag är förälskad i ett rockband. okej, kanske inte förälskad. men jag älskar allt med kent, från topp till tå. du förstår, du förstår, du förstår så bra. så jävla smart.

har inte hunnit duscha sen jag kom hem från gymet. gymträning är det enda jag kan köra, och eftersom jag har lovat att vila kan jag inte ens göra det särskilt mycket den här veckan. vila, jag hatar att vila. jag vill ta ut mig, jag vill springa, jag vill lira boll. men det får jag inte nu. det är hemskt. heeeemskt. jag kommer att bli otränad. jag som har varit i den bästa fysiska formen någonsin. fan, jag vill inte ha ont. jag vill spela fotboll.

men som sagt, deppa hjälper inte mycket. jag försöker att hålla modet uppe. funkar bra genom att sysselsätta sig med annat, eller att umgås med någon. ikväll ska one tree hill bli min räddning. har laddat ner hela SEX AVSNITT FRÅN SÄSONG FEM, woho! väntar bara på att pappa ska visa mig hur jag ska bränna dom på skiva. sedan blir det att nörda.

hoppas anna-panna har det bra borta i italy. det har hon säkert. hon är bra på att ha det bra. jag avundas henne lite ibland faktiskt.

nej, vad sägs som att hoppa in i en dusch?

håll ut nu. det är allt. håll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0