hopelessly devoted.

jag borde sova, ska upp skapligt imorgon. ska till min sjukgymnast helena i linköping, så måste olyckligt nog ta pendeltåget. men jag kan inte sova, jag är klarvaken. det är inte för att jag är tankspridd, som i vanliga fall. utan jag är fast och såld. jag kan inte sluta lyssna. jag kan inte ens bestämma mig för vilken låt. alla låter lika underbart.

vad ska jag göra? jag är hopplöst förälskad i sveriges bästa band (och säkert mest hatade band av många). jag älskar allt. stilen, attityden, musiken, sången, texterna, medlemmarna, och tillsammans är de så jävla bäst. förut var jag bombsäker på att jag ville gifta mig med jocke berg, men nu har han fått hård konkurrens av sami.

jag kan inte fatta att jag var och såg mina jävla idoler igår! de är mer än idoler, de är mina hjältar! jag kan inte fatta att jag fick se dom, sjunga med, skrika och bara hänge mig åt dom och deras musik. just då ville jag bara att tiden skulle stanna. jag ville aldrig mer hem.

take me back.

nu spelar jag socker. suck, lär ju knappast kunna somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0