jag vill inte läsa något jävla block.

helt plötsligt har vår kära rektor fått för sig att vi ska läsa kurser i block i trean. man kan därmed inte välja vilken kurs man vill, utan att få en, två eller tre extra kurser på köpet. det innebär att man inte har tillräckligt med poäng att läsa de kurser man verkligen vill läsa. grejen är bara den att ingen vill läsa något jävla block. bra att vi elever ens fick vara med att påverka det här. vi fick inte ens chansen, vi fick höra det först igår. mia sa att jag hakade upp mig lite för ordet block. block, bock, kock, vem bryr sig? jag bryr mig inte om att det heter block (även om det låter fult). jag vet bara att det är bland det sämsta jag har hört, och idag blev jag riktigt trött på all jävla bullshit. mer makt åt eleverna tack.

överlevde lyckligtvis massakern tack vare becca, och indirekt karin som gav upphov till vår underbara och förbjudna skrattattack. kramp i magen i flera minuter :D

det är bara så himla hemskt. det värsta är väl maktlösheten. att inse att man inte kan göra ett jävla dugg. det är orättvist och sjukt sorgligt. fick höra idag att hans bästa kompis befann sig i italien när han fick höra det, han skulle komma hem inatt. är det något jag inte vill här i livet så är det att befinna mig långt ifrån dem jag älskar, och sedan få reda på att någon jag håller av inte längre lever.

nu måste jag plugga svenska b, snaaaaaaaark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0