loser.

det är så jävla synd att en klockren helg slutar med att man går och deppar pga. något som hände under loppet av 12 minuter. vi var bajs-dåliga mot saltängen i finalen, bara att gratulera till deras vinst. de var bättre än oss och vi var sämst. that's the truth. jävla sanningen som gör mig så jävla pissed off. vi bjöd inte ens upp till match.

innan piss-finalen idag har i alla fall allt varit roligt. många roliga skratt har skänkts, mestadels tack vare l&s ("skymningen är som den ska", "simona du måste hänga tvätt"). vi har haft roligt. det är bra. fotboll ska vara kul. man ska ha roligt med sina lagkompisar. det har vi. vi är ett bra gäng.

depp, depp, depp, fan vad jag deppat. ska fortsätta deppa ikväll, så är det ny dag imorgon. eftersom jag redan är största förloraren passade jag på att förlora mot becca också. du vann, grattis. oväntat? nae. har jag någonsin vunnit något? jag har vunnit dm-guld utomhus och inomhus en gång. jag har vunnit en schackturnering på min pyttelilla skola när jag var tolv. sen har jag nog inte vunnit något mer. jag har aldrig varit bäst på något. näst-bäst många gånger, aldrig bäst. jag hatar det.

det står förlorare i pannan på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0