love, only love.

vilken jävla bra dag rent ut sagt! började med gym + bad imorse tillsammans med karra (förlåt att jag härmar), sama, anna-panna, och karlsson (charlsson). efter det drog vi till pastasnäckan, svullade mat. sedan var det hem, plugga, fixa mat och musik till cupen, för att sedan åka till lilla karlsson. samma gäng som förut, med tessan som välkommet tillskott. vi åt mat som sama var så vänlig att laga (jag rörde faktiskt om en gång i pastan, som faktiskt anna hällde i. karra provsmakade ju grönsakerna hela tiden, det är faktiskt också viktigt). vi provade jeans, ska sno samas jeans snart, gick till ica, åt godis, såg let's dance. sedan drog t, s och a. jag, karra och karlsson tog en underbar promenad hem till mig sen. and here i am.

imorgon är det cup. ska bli så otroligt jävla roligt. finns inte ord för hur kul vi ska ha. eller för hur bra vi ska vara.

och imorgon är det bara två veckor kvar till att jag, kk och rk ska på kent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LYCKA

image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0