mindre än 24 timmar kvar.

det är mindre än 24 timmar kvar till efterlängtade kent-koserten. världens bästa band ska spela världens bästa musik. vi har sett fram emot det här, vi har räknat ner dagarna. vad händer? jo, just nu ligger bäx i influensan med hög feber, och karin mår inte heller bra. kan det komma mer olägligt? vem däruppe har egentligen något emot oss? vem vill sabba den lilla lyckan vi äntligen får?

sista dagen i skolan innan lovet idag, även sista momentet i kursen idrottspsykologi, nämligen redovisning. men det gick bra, och det är så skönt att ha blivit av med en kurs. efter skolan tog jag en så jävla skön promenad runt strömmen i solen, så jävla fint. på träningen fick jag stanna kvar på fyrby medan de andra hade kul i tältet. men vadå, jag ska väl inte klaga, jag hade ju bettan att trampa på. inte alls ont i rumpan när jag klev av. eneby har ett sådant proffsigt gym, nästan så att man önskar att man vore skadad året om.

anna åkte nyss hem. vi har myst och skrattat till linas kvällsbok, micket underhållande film. det var lite hejdå-kväll, för imorgon åker anna till italien den jekeln. vi kommer att sakna henne, särskilt som nu när det är lov.

lyssnar på kent. längtar. men det kommer fan inte vara samma sak om inte bäx (och käx?) kan vara med.

vi vill ju bara lyssna på underbaraste kent med jocke berg i spetsen.

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0