one more day.

ååå, bara en enda dag kvar till årets första träningsmatch! min första match utomhus på jag vet inte hur många månader. och nu ska inga jävla ljumskar få hindra mig ifrån att spela. gud vad det ska bli kul! :)

idag har varit en helt okej dag. vaknade upp med älskade j, sitter aaaaldrig fel. sedan har jag bara haft en enda lektion, nämligen fotboll. det var en mindre rolig uppvärmning (kanske hade varit roligare om jag hade haft fötterna med mig idag), sedan specialträning där jag bara körde snabbhet med och utan boll. kände mig bara klumpig och långsam, inte världens roligaste. men men, tanken är väl att jag ska jobba upp snabbheten som jag tappat.

väntar på att klockan ska ticka på lite till. egentligen borde jag plugga lite svenska, men får se om jag orkar med det. ska nog äta lite mackor och titta på top model istället, i väntan på att det ska bli träning. efter träningen kommer bäx, käx och ellen till mig, mys mys. anna kunde inte, lite synd. men det kommer fler tillfällen. så himla skönt att ha henne hemma numera faktiskt. man blir glad av dig tjockis :)



image116

saknad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0