p-a-t-e-t-i-s-k-t.

mhm, it really is.

försöker plugga, men det går inte. läser utan att ta in. läser samma mening femton gånger om, kommer på mig själv med att tänka på annat. läser ett stycke, går sedan och gör något helt annat. sitter och glor. sitter och tänker. sitter och ältar. det här med att älta är verkligen min grej. nu behöver inte lina och simona hitta på ett smeknamn till mig, det är ju solklart; ältar'n. fast är ju i och för sig ganska mycket inne på loser också. hmm. varför inte ta patetisk istället? för ja, jag är riktigt patetisk. det här är patetiskt. det är bara en inomhuscup. men det är faktiskt inte bara en inomhuscup det här handlar om...

 jag orkar inte. jag vet inte vad jag vill längre. jag vet bara att jag inte låtsas om det för att slippa ta itu med det. för att slippa få det jobbigt. snart kommer jag inte undan längre.

plugga nu för fan, och sluta leta efter saker att tröstäta. vågen står redan på 150+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0