skit.

du minns den du var med förakt, lite hat
man blir lik sin mor eller far
du har förändrat ditt sätt, suddat ut varje spår
men i själen din
ja långt långt in
ekar tonåringens vrål


jag försöker. men nae, jag lyckas ändå inte riktigt. jag är ledsen helt enkelt. jag vill inte ha ont i ljumskarna. jag vill inte missa första träningsmatchen. inte andra, tredje, fjärde... jag vill inte missa säsongen. jag vill inte ha ont. jag vill träna. jag har inte tränat hårt på en vecka.

jag vill inte, vill inte. bort, bort, bort. lämna mig ifred. jag kan inte.

jävla skit. skitljumskar. skittankar.

nu ska jag äntligen ringa någon som jag borde ha ringt för längesedan.

Kommentarer
Postat av: Sis

Tack gulligaste! KÄMPA på med dig själv och skadan, deppa inte ihop! vi får ta en sis-kväll snart och pigga upp varann! snart har ju inte jag massa skola att tänka på, bara jobb nåra dar i veckan :) massa pussar

2008-02-19 @ 17:35:31
URL: http://kentberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0