ticka på lite tack.

väntar på att klockan ska ticka på lite till, för jag sitter bara här och tänker på hur tråkigt jag har och hur hungrig jag är. snart ska jag möta k&b, sedan ska vi hämta upp vår anna-panna. vi ska tvinga ur henne på detaljer om hennes första utgång och om hennes födelsedag i stockholm. presenter ska hon inte få, sånt är överskattat, likaså tårta. hon ska få en liten muffins med ett ljus i (bara för att hon är sååååån muffinsmänniska). kanske att hon får en begagnad toalettborste också. den var faktiskt jättedyr och riktigt svår att få tag på, fatta då hur svårt det måste vara att få tag på en icke-begagnad toalettborste. hoppas du fattar vilken tur du har, tjockis.

väntar även på att det ska bli lördag, för på lördag är det kent, kent, keeeeeeeeeeeeeeeeeent som gäller. vi ska ha så kul och fan vad bra det kommer att vara. dom är bäst. blir helt sprallig av bara tanken! ge mig min kent-konsert nu genast!

Och vi kommer inte längre
Vi är tillbaks på noll
Men ingen kommer sörja
Vi har spelat ut vår roll
Vi glömmer hela skiten
Det betyder ingenting
Vi skulle kommit längre
Men räckte inte till

Vi blev som dem andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0