varför?

jag har kommit på några saker. livet består av en så jävla massa besvikelser, särskilt besvikelser på människor. människor som är fanatiska i sin religiösa tro och därmed tror sig ha rätten att döda massa människor. terrorister som njuter av att sätta skräck i människor. psykopater som våldtar stackars kvinnor och flickor. idioter som älskar att bråka. uppblåsta jäklar (det går att vara bra/bäst men ändå kunna vara ödmjuk). folk som sviker. folk som inte håller vad de säger. folk som sviker sig själva (nej men guuud, borde jag känna mig träffad?).

detta för mig vidare till nästa sak jag kommit på. varför? varför finns det såna människor? hur fan har de blivit så? och egentligen, fan vad mycket jag kan fråga mig varför om. varför lever jag? varför lär jag mig aldrig? varför klagar jag? varför bryr jag mig? varför lyckas jag inte? varför kan jag aldrig, aldrig, aldrig, få det jag drömmer om?

jag kan hålla på i evigheter.

varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0