we want you happy.

nyss hemkommen från en tripp på stan med b&k. vi har handlat och tittat på presenter till den fjärde tjockisen anna svensson (som förövrigt är den tjockigaste tjockisen). imorrn fyller hon 18, ikväll går hon ut första gången, och på söndag får vi fira henne. vi är nöjda med vad vi har planerat. vi hoppas vi får vår tjockis glad, för det är så kul att göra människor man tycker om glada :)

nu ska jag plugga lite, sedan är det träning! efter det ska jag hem till joel, och senare på kvällen ska han bjuda på bio. ska se cloverfield. jag är lyckligt lottad <3 (för att jag får se cloverfield alltså, så ni inte inbillar er något annat strunt)

inget djupt inlägg det här, är lite mer back on track nu. men jag är i och för sig egentligen en ganska djup människa som tänker väldigt mycket. lite för mycket ibland.

to be yourself is all that you can do

Kommentarer
Postat av: charin

audioslave :) (L)

2008-02-08 @ 16:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0