grönsak.

Jag har hjärnkapacitet som en grönsak just nu. Det vill säga: noll. Tog helt, helt jävla slut på träningen ikväll. Skönt som fan nu efteråt i alla fall. Helt tömd. Hoppas jag kan sova ikväll.

Igår var en mycket bra kväll. Bäx och jag lyssnade på gamla inspelningar, inte lätt att höra. Ett mirakel att vi fyra hör varandra när vi pratar, fan vilket tempo vi har och så otydligt vi pratar. Vi pratade också. Skrattade. Som vanligt. Vi gör inget särskilt, men ändå är det så underbart. Du gör inget särskilt, ändå är du underbar. (Även knasig och lat)

Ingen jobbig skoldag heller. Fotboll imorse, den var micket rolig. Sedan lunch, basgrupp och sedan schlutt. Har jag sagt hur mycket jag gillar fotbollstjejerna i min klass? (+Tessan då förstås, hon borde ju gå i vår basgrupp). Har jag nog gjort, ett antal gånger. Tänker inte sluta säga det.

Jag känner för tjockiskväll snart igen. Ni är så jävla bäst.

Jag får inte ha en bild på zlatan i min blogg. Grr, varför? GRR, MIG VILL HA

Ska ringa min pälskling nu :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0