i love you guys.

Torsdagkvällen blev räddad av ingen mindre än råttan herself. Som vanligt gör du allt så underbart, bara genom att vara du. Ben&Jerry's, titanic, käääänsla, halsband och roliga ljud, oth-prat, somna sent, sova länge... wonderful, thanks babe.

Igår hanns det inte med mycket mer än kort träning och sedan åka till finast. Du gör mig så lycklig, om du bara visste. e v j

Imorgon spelar 91'rna dm i rydhallen. Hoppas på att jag får med mig tjockisarna dit så att vi kan titta, och samtidigt längta tillbaka efter goda minnen. Ååå, älskade, älskade, älskade dm. Bland de bästa minnen jag har <3 Det som är så himla kul är att jag får dela det med de bästa vännerna i världen.

Nu ska jag ta tag i mig själv och plugga. Så det så!

Syster, du är duktig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0