längtan och hyllningar.

snart är det cup, snart är det cup, snart är det cup! inte vilken cup som helst, utan nt-cupen som är den roligaste av dem alla! jag, lina, simona, sama, anna, pia, frida, elina, cissi och siv i samma lag, det känns riktigt bra :)

liten hyllning till min vän, den konstiga kvinnan med mat i håret, även kallad karin kling. tycker att du klarar allt det här så himla bra, även om det är pissjobbigt och så jävla tråkigt. du är duktig och bra på att hålla humöret uppe! hoppas du kommer tillbaka snart älskade vän.

liten tanke ska skänkas tre andra vänner också. till becca k för att det inte går hennes väg just nu, till anna-panna som är allmänt bra och glad och gör mina dagar bra dagar, till becca sama bara för att hon är hon <3

till sist, tack till syster som följde med och köpte ben&jerry's glass. besviken på den nya smaken dock, tur att vi delade på den. bara så att alla vet, fossil fuel är inte värd pengarna.

jag saknar att vara ljushårig!!!

image102


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0