livrädd för att leva.

Jag kan ju inte på allvar ha trott att jag skulle komma undan så lindrigt. Jag kan ju inte ha trott att det bara skulle försvinna sådär. Varför ska det alltid komma när jag är trött och sårbar? Varför kan jag inte sova? Varför orkar jag inte längre? Varför går det utför? Jag tror jag vet. Men dom ska fan inte få ta makten över mig igen. Jag stänger av. Ny dag imorgon, då går det bättre. Positiva tankar.

Går åt skogen med mitt svenska uppdrag. Går dåligt att träna. Går dåligt att sova. Går dåligt att stänga av. Går dåligt med det jag håller på med. Imorgon är det Östgöta Innefotbollscup, våra tråkiga tränare tackade nej till det. Så jävla tråkigt.

Behöver något att glädjas åt. Bilder gör mycket ibland. Här är bilder som får mig att känna lycka, på det ena eller andra viset.

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0