lord of the flies.

Så heter min engelska klassiker som jag ska läsa. Har läst 70 sidor nu, känns som att den här boken passar mig lite bättre än jävla Dickens Oliver Twist. Äventyr och öde öar passar mig bra, precis som den konstiga kvinnan med mat i håret säger.

Ap-jobbig träning med Reby nu igen. Kvinnan är inte klok, men det kanske är så man får vara ifall man ska lyckas hålla sig fit som 7-barnsmamma (eller var det 8?) vid 43-års ålder. När jag är 40 ska jag också vara fit. Kan inte tänka mig att jag någonsin kommer släppa intresset för träning. 

Blä, har en massa med skolan nu. Inte roligt. Orkar inte plugga efter träning ju. Imorgon hinner jag inte plugga på eftermiddagen. För då ska jag träffa Ullis (!!!), efterlängtat som fan, träna och vara med tjockisarna. Bra dag <3

 image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0