lyckat.

Kan inte säga mer än lyckad nyrårsafton och tack så mycket tjejer för att ni gjorde den så lyckad. Bilder kommer så småningom. Vår årskrönika återfinns på becca666.blogg.se

Nu har jag ett nyårslöfte också! Becca den toffeln tog samma, bara för att jäklas. Tror hon ja, jag kommer att vinna. Gud, vad det kommer att bli svårt :P

Har haft en bra nyårsdag. Gick hemifrån Becca vid halv tre, i massa snö. Var både mysigt och jobbigt. Men jag vill inte ha snö, den är två veckor sen. Hemma hann jag titta på några avsnitt oth innan jag skulle jobba. Efter jobbet hann jag bara duscha, så kom joel. Fick honom på något mirakulöst vis att titta på oth med mig, haha. Mysunge, mig tycker om diiig

Imorgon är det TRÄNA och plugga som gäller. Vill ha kvällspromenad med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0