mindre bra.

Första helgen på länge som inte var jättebra faktiskt. Berodde väl mest på mig antar jag, konstigt humör hela tiden. Fredag var i alla fall riktigt bra med god mat och bästa sällskapet (näst-bästa sällskapet, en tjockis saknades).

Mitt nya positiva-tänkande-projekt börjar redan bli jobbigt. Svårt att komma på positiva saker hela tiden. Men fan egentligen, hur jävla svårt är det att komma på en positiv sak med mig själv? Tänk nu... just ja, är duktig på att äta rätt mat och tillräckligt mycket på regelbundna tider. Äter inte skräpmat. Är noga med mat när vi tränar hårt. Det är ju bra.

Två positiva saker med den här pissiga dagen: att få vakna med pälsk, promenad med Bäx.

Bara för att jag fick lust;

10 filmer jag gillar:
*
Pearl Harbor
* Gladiator
* Armageddon
* Titanic
* Remember the Titans
* Sagan om ringen triologin
* In her shoes
* American Pie, the Wedding
* Ace Ventura 2
* Bridget Jones (HAHA)

10 skådesspelare jag gillar:
* Johnny Depp
* Cameron Diaz
* Brad Pitt
* Jim Carrey
* Owen Wilson
* Ben Affleck
* Orlando Bloom
* Jennifer Aniston
* Josh Hartnett
* Hugh Grant

10 låtar jag gillar:
*
Vy från ett luftslott - Kent
* Sunshine - Keane
* 400 slag - Kent
* We might as well be strangers - Keane
* Over my head - Sum 41
* Thanks for the memories - Fall Out Boy
* Look after you - The Fray
* Mr Brightside - The Killers
* Falls on me - Fuel
* Feeling a moment - Feeder

10 saker jag gillar att äta:
* Choklad
* Ben&Jerry's
* Grillat på sommaren
* Pappas smaskiga pastarätt
* Hemmagjord pizza
* Yoghurt med müsli och skivad banan
* Gröt
* Ananas (frukt över huvudtaget)
* Kuriosas äppelpaj med vaniljsås
* Pastasnäckans pasta med kyckling-curry-sås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0