no more cookies.

Dagens slutsats var inte särskilt svår. Ät aldrig kakor innan jobbig träning. Fy helvete vad jag mådde illa, och fy helvete vilken ångest. Plågsamt. Usch. Tur att man hade råttan som stöd, hon mådde ungefär likadant. Tur att man hade tjockisen, hon är alltid bra att ha. Tur att man hade Sama, Tessan.. ja, tur att man har laget. Jag älskar vårt lag. Som fan.

Har haft en hyfsat bra dag i övrigt. Lite besviken på mig själv dock. Glömde matteboken i skolan igår, kunde inte börja läsa i engelskaboken för jag kom på att jag måste byta bok. Fattar ingenting av svenskan, kan inte göra klart den heller. Kunde finslipa mitt individuella uppdrag i idrottspsykologin, så nu är det bara att lämna in det. Kunde plugga lite idrottspsykologi till provet imorgon. Resten av dagen gick till mys med underbara, underbaraste pälskling, film och träning. Kakbakning också. Big mistake.

Så var det ju med det där positiva ja... okej, en positiv sak om mig själv. Jag är ambitiös och jobbar hårt i det mesta jag tar mig an. Det är ju bra, eller hur? Två bra saker med idag då.. får jag säga älskling idag igen? Isåfall säger jag Joel, och... laget. Underbara EBK. + de goda mackorna efter träningen. Och Simona, för att hon är så jävla rolig och skön :D

Vill ha en apelsin nu! Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0