optimism.

Otroligt! Ska inte bli hämtad till träningen förrän 17.35, och för en gångs skull är jag redan klar med allt plugg. Jag har gjort svenskauppgifterna och jag har pluggat till idrottspsykologi-provet, det var det enda jag skulle göra idag enligt min loggbok. Skööönt! Kan man ju kanske vara lite social för en gångs skull innan träningen.

Har varit en bra dag i övrigt. Okej matte, okej engelska (lite tråkig bara), okej ph (jag himlade inte med ögonen en enda gång, bra va?) och okej fotbollsteori. Allt är okej. Tjockisarna är mer än okej, som vanligt. Pälskling är mer än okej, som vanligt.

Jag längtar till trixcupen! På lördag är det två veckor kvar.. fan vad kul det ska bli som sagt :D
Längtar till helgen med, även om det kanske inte är något superspecial. Men det är ju inte skola liksom. Tänker inte ta hem något att plugga i helgen. Jag ska träffa Joel. Jag ska övningsköra. Träffa någon tjockis, eller varför inte alla, är också önskvärt.

http://kennelnattrajens.blogg.se/ tack för hyllningen ebba. Mer uppdatering tack.

image99'
Ebba Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0