pinsamt, kul, mys.

Ja, vet inte hur mycket man ska skriva om cupen igår. Haha, fyra matcher och inte ett enda jävla mål kunde vi få in. Mycket var oflyt, en del var slarv och oeffektivitet. Pinsamt ändå. Två matcher slutade riktigt, riktigt orättvist. Vi är det bättre laget, men dom andra gör 1-0 med 40 och 20 sekunder kvar. Kul va? Jaja, jag hade i alla fall roligt med alla som var där =)

Kvällen slutade dessutom bra, älskling-pälskling kom hit. Vi åt glass (okej, joel tog tre tuggor och tittade på när jag åt glass), såg älskade remember the titans, såg united vinna med underbara 6-0, tog det lugnt och hade mys.

Idag sov vi länge och var ute på en skön promenad i solen. I eftermiddag har jag övningskört för första gången, woho för mig!!! Jobbade efter det, är nyss hemkommen. Väntar på rebecca kkkkk.

jag är lyckliiiig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0