pusta ut lite.

inget damp-inlägg idag. idag har jag lugnat ner mig. en dag hemma från äckel-päckel-skola kan faktiskt göra mycket. jag har fått mycket gjort, och det är så jävla skönt. fått mycket gjort utan att behöva känna stress, fått mycket gjort och ändå tagit det lugnt... skönt, som sagt. nu har min stressnivå sänkts ett snäpp, och tack och lov för det, för jag hatar att vara stressad och ha en stor, tung sten i magen.

har läst bok, skrivit entry två, och valt ut författare i engelskan. har jobbat den här veckans mattetal, nu ligger jag före istället för efter. tack. har läst igenom en vetenskaplig studie på idrottsskador på engelska och sammanställt allt det viktiga på svenska. har sökt jobb på öff. har också tagit det lugnt, ätit, sett en film och hängt tvätt. heja mig alltså!

nu ska jag iväg och träna :)


Kommentarer
Postat av: sis

bra jobbat sis

2008-01-29 @ 18:20:52
URL: http://kentberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0