saknad och medlidande.

Jag lever. Igår trodde jag inte att jag levde. Galna Reby-kvinnan körde skiten ur oss när vi boxades igår. Det ska kännas, det är bra. Kan man ju tycka efteråt i alla fall. Becca och jag ska ta det riktigt lugnt ikväll. Massage, film, godis... och så har vi ju varandra.

Får nästan dåligt samvete; jag har fått en bra start på nya året, medan andra har fått det mycket kämpigare. Känner särskilt för stackars Karin som fick tråkigt besked igår. Det är tufft nu lille vän, och kommer vara en tid framåt, men vi finns här för dig. Förstår hur du känner dig.

Snart fyller skitungen Anna 18. Måste du ha så bråttom? Kunde inte dina föräldrar ha planerat dig bättre så att du fick födas lika sent som oss andra tre olycksaliga skitungar? Men vi är glad åt dig. Snart tar du körkort också. Fan vad du är duktig, tjockis :)

Jag saknar någon väldigt mycket. Jag ångrar något väldigt mycket. Jag ångrar att jag var så dum. Jag ångrar så himla mycket att vi/jag inte kämpade mer för oss. Jag är ledsen, så ledsen, för att allt bara tycktes rinna ut i sanden medan vi stod och såg på. Jag ångrar att jag inte gjorde mer. Jag ångrar att jag var så dum att jag lät någon som var så otroligt viktig och betydelsefull försvinna. Jag saknar henne. Jag tänker på henne varje  dag, på det ena eller andra sättet. Jag saknar någon som stod mig så otroligt nära. Jag saknar någon som jag känt så otroligt länge. Jag saknar min förra bästa vän. U


Anna, Karin, Becca, det får bara inte hända oss! Vill att vi alltid ska hålla ihop.


Kommentarer
Postat av: Anna

Idag är det exakt tre veckor kvar till jag fyller 18, och du? ;-)

2008-01-19 @ 00:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0