skit.

vissa dagar känner man sig bara som ett skämt. som idag typ. dagens skämt = emma kanerva. jag är ett skämt, mitt liv är ett skämt. hur kan man låta något så litet styra en hel dag? ett helt liv? jag vet inte. kanske för att för mig är det så mycket mer. men jag vet att det är så det inte ska vara.

karin, sama och anna, ni är så sjukt underbara ibland. tack för att ni finns.

bäx din råtta, bli frisk.

ikväll ska man träna skiten ur sig. undrar vad för kul (tortyr) som våra tränare hittat på. hoppas jag kan springa bort all jävla ilska och all ledsenhet (oh fy, kan inte fatta att jag just använde det där ordet)

jag tycker om dig så himla mycket mer än vad du tror. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0