so fucking stupid.

jag skiter i att det är fult att svära. jag svär hur fan mycket jag vill idag, för idag har varit en jävla pissdag. i en fucking jävla timme satt jag med matten, och kom jag framåt? nae, inte ett dugg. jag satt där, väntade på hedman som sprang mellan mig och anders göthe, försökte att inte låtsas om all stress för allt annat jävla skolarbete jag har att göra, att jag ligger efter i matten, och försökte att inte bry mig om alla tankar i huvudet som skrek: DU ÄR TRÖG, MISSLYCKAD, VÄRDELÖS OCH INTE BRA PÅ ETT JÄVLA PISS.

nu kom jag hem, stressade i mig mat, försöker komma in på kunskapsporten, men det funkar inte. måste plugga, men hinner inte, för snart ska jag till spårvagnen. måste plugga men kan inte, för ingenting fungerar för mig, allt bara krånglar. måste plugga men vad fan spelar det för roll, jag känner mig lika dum i huvudet ändå.

ikväll ska vi spela på träningen, vilket man borde vara jublande glad över. fan, hur ska man kan spela fotboll när man känner sig rutten och oduglig till allt? hur kan man spela fotboll när man inte är glad?

JAG HATAR SKOLAN SOM FÖRSTÖR MIN DAG OCH SOM FÖRMODLIGEN KOMMER ATT FÖRSTÖRA MIN KVÄLL

glöm mitt positiva-tänkande-projekt. jag stryker det. jag är inte duktig på att vara positiv, jag ser alltid det dåliga. grattis, jag är duktig på att ge upp också. grattis emma, du lyckas så bra med allting.

fuck, fuck, fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0