we might as well be strangers.

Jag är nöjd. Jag hade en trevlig kväll med fotboll, bio, polis-stopp, mys, skratt och flum igår med älskling. Fick somna med honom, vakna med honom. Somna trygg och lycklig, vakna trygg och lycklig. Det är nästan så att det skrämmer mig. Du är så jävla fin. Jag är nöjd.

Jag är nöjd. Jag har övningskört två dagar i rad, totalt tre gånger. Jag har en bra pappa att övningsköra med. Jag blir inte arg, jag skrattar när det går dåligt. För en gångs skull har jag inga krav på mig själv, inga högt ställda förväntningar. Jag vet att jag och bilar inte är världens bästa kombination. Jag vet att det tar tid, men att jag kommer att lära mig med tiden. Jag har tålamod med att lära mig något, for once. Jag är nöjd.

Jag är nöjd. Jag har gått en kvällspromenad med mina tre bästa vänner. Tönt-tjafs om att köra bil, djupare diskussioner om rymden, regler, folk som bestämmer vem som är psyksjuk, nostalgi. Vad det än handlar om, så är ni så bra. Utan er vore livet så jävla skit. Till och med när vi gör ingenting, när vi inte pratar, så känner jag hur jävla viktiga ni är i mitt liv. Jag är lycklig med er. Jag är nöjd.

Bäx, du har varit duktig den här veckan! Du ser vad du kan egentligen. Vi är stolta över dig, det är kul att se dig jobba lite. Fortsätt så här, vi hjälper dig vad det än gäller.

Jag har inte hört av mig till varken i eller u. Jag är hopplös. Jag är feg. Jag är rädd för något, men vad? Jag är fan så missnöjd med mig själv.

I don't know your face no more
Or feel the touch that I adore
I don't know your face no more
It's just a place, I'm looking for

We might as well be strangers in another town
We might as well be living in a different world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0