?

jag är ett enda frågetecken. vad har jag missat? vad missade jag? jag tycker bara inte att det går ihop sig, men så kan det ju också vara mitt omdöme som var lite felaktigt efter en och annan cider. vet inte varför jag går och stör mig på det så mycket, egentligen.

har varit en bra dag. har bl.a. gymmat, gått promenad med vovven och sett på grey's. nu ska jag sätta mig ner och faktiskt (ja, hör och häpna) kolla lite franska och körkortsteori. duktiga jag. ikväll kommer ellen hit, det kommer att bli trevligt :)

blev inte någon roadtrip. men det blir förhoppningsvis bra ändå, vi har tänkt att åka ut till ullis morföräldrar och åka lite båt och tälta. men frågan är vilka dagar, i och med att det är match på söndag. hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0