home sweet home.

hemma från min första vecka som ledare på sports camp. jag har fått jättebruna ben och armar, men till följd av att man som ledare måste ha på sig samma t-shirt och shorts hela tiden så har jag fått världens bonnbränna. men det kan jag ta, för så länge jag har träningskläder på mig tänker man bara på hur snyggt det är med brun hy! :D jag är dessutom ganska död efter ordentlig sömnbrist, har ont i halsen och i kroppen efter discokvällen igår (ja, även vi ledare gjorde en ordentlig insats där på dansgolvet), och min nacke är nästan paj. min dialekt har under veckan varit en härlig blandning av stockholmska, från bohuslän, och min egen östgötska. jag hade en grupp tjejer på 11 och 12 år, och jag kommer att sakna dom! visst att jag inte har varit ledare så mycket, men det här var lätt den bästa gruppen jag någonsin haft. hade även trevliga rumskamrater. så första veckan får klart godkänt.

imorgon ska jag ta ordentlig sovmorgon, sen blir det genomkörare på gymmet och jobb. nu väntar jag på min segaste nedladdning av grey's, hoppas den är klar snart så jag kan titta på det med mitt godis. tjockiskväll nu, sen blir det nyttigt igen för ett tag framöver :)

skönt att vara hemma, så skönt att få träffa familj igen. saknar min vänner, vi måste verkligen ses snart!!!!!!!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0