last day in freedome.

kvällen igår var kanske inget märkvärdig, men sen när behöver våra kvällar vara märkvärdiga när vi träffas? vi är bra på att underhålla oss själva. det blev lite slapp framför tv och på altanen först, sen avslutades det med en längre promenad där stoppen blev på statoil vid stockholmsrondellen (vårat statoil) och donken för rebecca k's skull. stackars anna blev nästan av med trumhinnan när någon okänd superidiot kommer bakifrån och bara vrålar henne i örat. vad är det man säger i särskolan? "en bra kompis skriker inte någon i örat." det var ingen bra kompis den där killen.
tack för en bra kväll tjejor.

emmak is gay
with karink
that's why she's not here today.

idag har jag en del på schemat. jag ska tvätta, träna, jobba, packa (har inte ens börjat packa och det är imorrn jag åker) och övningsköra. min sista dag i frihet går inte till slapp och njut i alla fall. men det är lugnt, efter den här sista veckan på sports camp har jag ledigt fram till skolstarten :)

Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en bra dag! Kolla gärna in min blogg och webshop där rea pågår :D

2008-07-12 @ 09:54:31
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: kk

bra rim vännen!

2008-07-12 @ 10:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0