sjuk.

jag är typ aldrig sjuk. men nu är jag sjuk. min hals gör ont, mitt huvud är tungt som bly och gör skitont. jag är arg, för jag vill inte vara sjuk. jag såg fram emot att äntligen få träna, har inte fått göra det på hela jävla sports camp-veckan. jag har inte avstått från träning så många dagar i sträck sedan mallorca förra hösten, och innan det var det väl två år sen. jag hatar, jag hatar, jag hatar att inte få träna. jag blir galen. men nu är jag för trött och svag för att bli galen. jag orkar knappt sitta upp här.

fan vad jag är sur.

i miss my friends.


Kommentarer
Postat av: Anonym

emma.k, duhjärtafotboll. jag tror du vet vad du ska välja:) kul att se dig igår förresten, hoppas du kryar på dig snart / tove

2008-07-09 @ 17:51:06
URL: http://dottcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0