sommar.

mitt rum är så heeeeeeett. becca och jag avled nästan av värmeslag och syrebrist imorse.

det är skönt med sommarlov. egentligen har både jag och becca sysslor att ta itu med. becca har sin skola, jag har min fucking körkortsteori. men vi orkar inte, vi vill bara njuta av sommarn. ta det lugnt. lyssna på lite håkan, käka jordgubbar. snart ska vi också dra bort till fyrby för lite fotbollsträning, wiee. sen ikväll blir det underbar kvällsprommenad i en temperatur som lär vara helt perfekt.

jag förstår inte, skriv något! hur svårt kan det vara? jag kan ine släppa det, jag är sjuuuk, något är fel med mig. jag vill bara så gärna veta vad det är som pågår.

imorgon ska vi fyra ut till annas land. avkoppling, sol, bad, vänner. underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0