boring sunday.

söndagar, usch vad jag hatar dom. vad man än hittar på känns det som att tiden går sjukt långsamt och att allting är så himla tråkigt. visst var det inte tråkigt att träna förut idag, men annars har jag inte gjort något alls roligt. inte heller har jag något kul att se fram emot ikväll heller, eftersom att det är packning (det lilla som är kvar nu) och jobb hos pappa som står på schemat. inte roligare är det att min nedladdning av 12 ynka avsnitt av grey's säsong 3 tar as lång tid :(

imorgon blir jag hämtad redan vid 07.00 av niclas. men känner man honom rätt så ska jag nog stå där redan 06.50. sedan bär det av till finspång och öff-lägret för 13-åringarna. har en känsla av att det här lägret blir roligare än det förra, men det tråkiga är ju att det ser ut att bli riktigt pissväder. skitsverige, vill jag bara skrika ibland. jag älskar sverige på alla vis, förutom det förbannat tråkiga vädret.

nu måste jag ta tag i mig själv. fram med självdisciplinen, envisheten och motivationen. jag måste bli starkare, och då pratar jag inte fysiskt. jag måste klara av vissa saker, som jag inte klarar av särskilt bra just nu. jag måste komma på vad jag verkligen vill, sätta upp ett mål och jag måste lägga upp en plan. jag har gjort det förut och jag kan göra det igen. it's time to raise from this weakness. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0