bra dag.

ja, bra dag. tog det lugnt på förmiddagen och läste min nya bok om zlatan. när jag läste blev jag förstås sugen på fotboll själv, så då tog jag med mig lillebror ut för att leka lite med bollen. efter det blev det gym, dock utan någon cissi :( sedan blev det god mat, ännu mer zlatan, och så somnade jag när jag låg och lyssnade på coldplay. sedan var det bara att sömnig sticka till träningen, som var riktigt rolig. fotbollen känns as bra just nu och jag älskar att ha det så.

imorgon blir nog också en bra dag. jag har inte mycket inplanerat, och det är ju skönt. det som jag har inplanerat är att latja lite fotboll med anna-panna (wiieeee) och fotbollsträning, så jag känner redan nu att imorgon blir riktigt bra den med.

nu ska jag titta på grey's anatomy, eftersom jag är desperat efter en serie att förlora mig i och eftersom jag tror att just denna serie är väldigt sevärd.

puss och adjö

Kommentarer
Postat av: sis

jag älskar dig med finaste syster <3 kent och coldplay att se fram emot. kommer bli sjukt bra.

2008-06-11 @ 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0