delete.

sparade meddelanden

"hihi, du är underbar babe. älskar dig mer"

"jag älskar verkligen dig emma kanerva. jag vill ha dig här hos mig nu! du betyder allt för mig <3"

"jag vill inte ha någon annan än du min ängel <3"

"saknar dig varje gång jag inte har dig i min närhet min älskling. jag älskar mig mer än du tror. / din j"



jag vet inte riktigt varför, men jag har så svårt att radera dessa meddelanden. kanske är det för att det är riktigt fina meddelanden, kanske för att jag aldrig har fått en sådan uppvaktning av någon kille förut. men nu är det över, och nu måste jag radera dom. nu sliter jag mig loss.

men det finns ett som jag sparar. jag vet inte för vems skull jag sparar det, jag vet inte om jag gör det för att plåga mig. jag vet inte om jag gör det för att glömma dig lättare. det är lättare att glömma en besvikelse.


"jag ljuger aldrig, aldrig för dig min älskling"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0