den leende krigaren.

två senaste dygnen har till största del spenderats i folkparken, i sol och i bra sällskap. har också träffat råttan, tränat, sprungit och njutit av hur fint norrköping faktiskt är på vissa ställen, sett lillebror spela, övningskört och tagit det lugnt. skönt, det är så underbart med sommar. kan det inte vara det dygnet runt?

jag fyller mina dagar, och jag lyckas vara glad. men nu sitter jag här som vanligt ensam på kvällen. tänker och längtar. plågar mig genom att läsa saker jag inte vill veta om. snart börjar jag väl plåga mig genom att spela musiken också. varför gör man så? jag bara längtar efter dig.

är så glad att fotbollen går bra nu, eller i alla fall att det känns så mycket bättre än vad det var ett tag. jag älskar när ni säger saker som gör mig så glad. leendet och krigandet. ja, det ska det bli ännu mer av. det är det som räddar mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0