hemma.

jag är hemma igen. jag är trött, men långt ifrån död. det var skönt att komma hem, men också tråkigt. jag har haft kul, mycket roligare än 12-årslägret. tror att det beror både på annorlunda ledare och deltagare. så typiskt att när man äntligen börjar fästa sig vid barnen (om man får kalla 13-åringar det?), så är det dags att säga hej då. det blev ett blött hej då och en eventuellt förstörd mobiltelefon. så för tillfället är det helt omöjligt att nå mig, vilket jag tycker är extremt irriterande.

nu ska jag vänta på att min mage har smält spagettin och köttfärssåsen, sen ska jag ut på en lättare löparrunda. äntligen får man röra på sig på riktigt. efter det ska jag bara slappa och se tyskland-turkiet. ringa bk och kk på peace and love har jag ju också lovat.

btw, min mamma är bäst. skulle aldrig klara det här utan dig mami :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0