i don't miss you.

dagen blev som väntat bra. kvällen inte lika bra. träningen fick mig på uruselt humör, och bara för det fick jag också cykla hem i spöregn och hagel. haleluja.

sitter och diskutererar midsommar med martin. börjar nästan hoppas på att få en bra midsommar i år. jag har aldrig gjort något kul på midsommar. börjar nästan att längta lite, jag vill bara kunna släppa allt och ha roligt.

för just nu så kan jag inte släppa allt. det finns hela tiden där, alltid på lur i bakhuvudet. även när jag sover finns det där, det förföljer mig överallt. jag är så trött på det, jag bara orkar inte. men jag gör det ändå.

och nej, jag vill inte hålla på och sakna dig. det gör jag inte. jag bara saknar att du gjorde mig så lycklig. det är skillnad.

nu väntar grey's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0