melike.

idag vaknade jag inte bara upp till tråkigt väder, utan också av att syrran körde ut mig ur mitt rum eftersom det skulle komma några nissar och titta på mitt fuckade fönster. jag gick och la mig i syrrans säng, men självklart ska dom även in dit och kolla. wihiee! så det blev inget av med att ligga och dra sig, det blev smarrig frukost istället.

gårdagen var i sin helhet ganska dålig, men kvällen avslutades på bästa sätt med två av de bästa. munken och nunnan var här och såg sverige slå grekland (vilket var väldigt otippat från vår sida), fast vi pratade nog mer än vad vi kollade. det var småprat, det var seriöst prat, det var skratt, och det var precis som det ska vara. älskar att jag har er.

få se vad jag hittar på nu. ska gymma med cissi och krille vid typ två, och på kvällen är det ju träning i eneby. hm, vad ska jag hitta? läsa en ny bok? desperat leta efter ny serie att ladda ner? bara ligga och lyssna igenom coldplays nya album? hitta på hyss med lillebror? jaja, återstår att se.


jag avslutar med att bara nämna en av coldplays absolut bästa låtar, alla borde få höra den någon gång tycker jag. clocks.

None  None

Kommentarer
Postat av: Munken

älskar att jag har dig med <3

2008-06-11 @ 10:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0