min pappa.

igår var jag ute och fiskade med min pappa i skärgården. det var helt underbart att bara få koppla av och stänga av all skit som annars finns i huvudet. men det bästa var att få en heldag med pappa. det slog mig verkligen vilken otrolig kämpe min pappa är. han har stött på så otroligt mycket motgångar i sitt liv, men han kämpar sig alltid igenom allt. är det någon i världen jag beundrar, så är det min pappa. jag ser upp till honom.

jag skulle kunna skriva om vad jag har gjort idag. jag skulle kunna skriva om hur mamma tog hand om mig sent igår när orken brast och allt rann ur mig, hur kul det var att få gå iväg att spela fotboll med lillebror, hur glad jag är för att jag har min syster. men det tänker jag inte göra.

för det här inlägget är tillägnat min pappa, som tillsammans med övriga medlemmar i min familj är det viktigaste jag har i livet. jag glömmer bort det alltför lätt ibland, jag tar för mycket för givet.

tack för att ni finns för mig. ni räddar mig alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0