packar.

jag packar, fan vad tråkigt. visserligen är det inte lika tråkigt som att packa upp sin väska när man har varit iväg. imorgon är min första arbetsdag den här sommaren, på öff:s 12-årsläger för flickor. i finspång. jag är borta till torsdag och det ska bli så skönt att komma iväg och göra något roligt. för jag är i alla fall helt inställd på att det här kommer att bli roligt.

matchen igår vill jag inte prata om. säger som till mamma; "det var en skitmatch. end of discussion". hatar stockholm. jag hatar dryga stockholmare. jag hatar bajen.

nu är jag snart sen till träningen också, för kvinnan ringde mitt i packningen. det regnar och jag är inte alls sugen på att trampa bort de långa (som egentligen inte är så långa) fem kilometrarna till fyrby. jag är inte ens sugen på att träna fotboll.

och vad betyder det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0