sinnesfrid och lycka.

helt okej dag. ganska bra dag. somnade svintidigt igår, vaknade då tidigt idag. blev en promenad innan frukost, sedan efter frukost åkte jag och fick mig en genomkörare på gymmet. härligt. sen åkte jag hem och slappade till grey's, så mycket att jag till och med somnade. höll på att missa promenaden med anna, men jag vaknade tio minuter innan som tur var. trevlig promenad var det också, skönt att äntligen få träffa någon av mina vänner. har saknat dom, och saknar fortfarande becca och karin som har det så roligt uppe i borlänge. det unnar jag dom, men jag längtar tills dom kommer hem.

känner en massa saknad idag faktiskt. jag saknar mina vänner och jag saknar gamla vänner. jag saknar min barndom, jag saknar mitt förra jag och det livet jag hade förut. jag saknar gamla pojkvänner. jag vet att det inte är någon idé, för jag kan ändå inte få något av det. jag måste få kontroll över min tillvaro igen, för just nu har jag inte det. jag har inte riktigt bestämt mig hur jag vill ha det med vissa saker än. sedan är det också vissa saker jag vill ha i min tillvaro, men som jag inte kan styra över. det är lite jobbigare. vill att något ska hända, samtidigt som jag inte har energin till det. vill förändras, samtidigt som jag inte tror att jag klarar det just nu. jag vill ena stunden, nästa stund vill jag inte. ena stunden bryr jag mig, nästa stund är det skitsamma. jag klarar av att stänga av, jag klarar inte av det.

ge mig bara lite sinnesfrid i livet, det är allt jag vill ha. sinnesfrid och lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0