två nya crushes.

ingen vidare bra natt faktiskt. två mardrömmar, och jag var livrädd i bägge. jag hatar att vakna upp mitt i natten efter en mardröm. det är nog enda gången jag är rädd för mörkret. för när jag precis vaknat då ser jag fortfarande bilder från mardrömmen. usch, usch!

nu ska jag, sis och vovven ut på en promenad, det ska bli härligt. sedan har jag tänkt att ringa tjockisen om hon inte har hunnit ringa mig, så vi kan lira lite boll. sedan ska jag nog besöka bäx innan träningen. låter som en bra dag va?

1/8 kent i lejongropen, 18/9 coldplay i globen. bägge gångerna är med sis, vilket är det bästa konsert-sällskap man kan ha. vi ska ha så kul, älskar att min syster fixar såna här roliga grejer. skulle aldrig komma iväg på dom själv.

två nya crushes: coldplay och grey's anatomy



jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0