vinst igen.

ännu en vinst, och även denna gång vann vi med hela 6-0. vi gjorde egentligen en av våra sämre matcher, men otroligt nog höll vi tätt ändå och var effektiva framåt. jag fick göra mitt andra mål i div. 2, det satt ju inte helt fel det heller. varmt som tusan var det också, alldeles för varmt. jag är så glad att jag spelar i eneby.

tänkte bjuda på lite bilder också:

  här skapar jag mig världens läge, som jag också sumpar.

  för att visa vikten av korta snabba steg i fotboll (och för att visa upp min fina rörlighet)

  simona och jag är bäst på att stå i mur

  överstegsfinter kan bli roliga på bild

  här kommer snart mitt tredje assist i matchen, den här gången till simona

  väldigt varmt, som sagt

  jag och mina vänner älskar mitt kroppspråk, särskilt när det kommer till händer

  älskar mitt lag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0