always love.

åå vad jag älskar den där känslan, jag har verkligen saknat den. kanske att den bara dök upp igår för att jag verkligen behövde den, just då och inför idag. kanske att den inte varar. i vilket fall som, så njöt jag som bara den att få känna så. älskade högerfot, älskade boll. älskade lag, älskade cissi som yrar runt, älskade lina med sina fula ramsor, älskade magda som ger alla beröm, älskade tränare som bara är bäst. älskade fotboll, fan vad jag älskar det. och idag är det derby, idag möter vi saltängen på fyrby. det ska bli så jävla KUL!!!

hoppas att mina tjockisvänner är lediga ikväll. missade att hänga på igår, och nu både vill och behöver jag träffa dom!


    

det är bara kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0