dåligt samvete.

usch. jag borde plugga. jag har inte pluggat på en hel vecka. jag har massor att göra, men har inte orkat. jag borde plugga nu, men jag orkar inte. jag vill inte skriva på mitt engelska tal, för det är så jävla tråkigt och jag kommer inte på något intressant att säga. det finns inget intressant att säga om darwin och hans teorier, det har alla redan hört. jag vill inte börja med religionen, för jag bara orkar inte. bläbläbläblbälbäbläblbläää på allt som har med skolan att göra just nu.

istället för att plugga nu när motivationen är som sämst, så tänker jag gå ner och hämta min cykel vid resecentrum. lite frisk luft borde väl ändå pigga upp lite?

vad är vitsen med det? jag börjar verkligen ruttna på det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0