efterlysning.

emmak efterlyser:

1. koncentration - var försvann all koncentration? den saknas framföralt i skolan, men lyser även med sin frånvaro på fotbollsträningar
2. sömn - varför ska det vara så svårt att sova? jag är ju trött jämt och ständigt bara för det.
3. energi - var tog den vägen? bara tanken på att sätta sig på cykeln och trampa iväg till träningen är jobbig. tanken på en skolbok är ännu värre.
4. motivation - vad hände med tjejen som kunde hitta någon bra anledning till att orka göra sitt bästa i allting? borta tydligen.
5. vänlighet - mitt humör svänger. jag är inte trevlig mot familj och jag är desto otrevligare mot min pojkvän.
6. känsla - var försvann min underbara högerfot? är det verkligen så att jag en gång i tiden kunde skjuta ett hårt skott som faktiskt går mål? eller att jag en gång i tiden tittade upp snabbt, och sedan bara satte dit foten och lyfte en lååååååång och hööööööög boll som alltid blev perfekt - utan att behöva tänka. högerfoten är en av få saker jag tyckte om hos mig själv.
7. glädje - jag är inte alls så glad som jag har varit en gång. jag är sällan glad när jag spelar fotboll. jag är sällan glad hemma. jag är sällan glad i skolan. jag är sällan glad med min pojkvän. ända gången jag är någorlunda glad är när jag är med mina vänner.
8. lycka - jag som hade värsta året någonsin 2007 borde vara lycklig som ett as nu. jag får spela fotboll, jag har en pojkvän, jag har vänner och jag har familj. det borde räcka gott och väl. trots detta lägger jag ner så mycket energi på det som inte är bra. jag har tydligen svårt för att vara lycklig.

jag saknar min älskling joel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0