haha.

hur mycket gjorde jag på en timme? jag skrev en mening. vad gjorde jag mer? jo, jag kom fram till att den halva sidan jag har skrivit inte bara är ointressant, utan också bara skit. jag måste börja om helt, helst med något nytt. darwin kan dra åt skogen. då försökte jag vara duktig att börja med religionsuppdraget, men det gick inte heller bra. läste även ett uppiggande mail om att vi tydligen ska ha fotbollsprov också. plugga på sidorna 14-39. YES VAD JAG ÄLSKAR SKOLAN. det är så skönt att dom lägger allting på slutet, när motivationen är som bortblåst.

nu har jag försökt och nu skiter jag i det. hej då äckelplugg och hej one tree hill och sängen. och hej dåligt samvete och dåliga betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0