jag måste glömma.

mycket bra kväll igår med rebecca k. ganska skön dag idag. kvällen inte likabra. drabbas allt oftare av extrem trötthet som kommer bara sådär från ingenstans. för trött för att plugga, för trött för att sitta upp, för trött för att vara social, och ändå inte tillräckligt för att sova.

det känns bättre och bättre. men varje gång jag ska gå och lägga mig får jag ett litet hugg i hjärtat av påminelse - jag ska sova ensam ännu en natt. jag saknar dig, å, det gör jag verkligen. jag vill bara kunna ligga i din famn och känna mig trygg igen. men det kan jag inte längre och jag måste glömma det. jag måste glömma att det en gång fanns ett oss.

ser fram emot imorgon - sista provet, picknick och match mot lfc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0