'jag vill'

idag har det varit otroligt varmt och skönt ute, dock tog jag inte vara på det för att jobba på någon bränna inte. istället blev det städning, gym och stan med karin och becca. trevligt att få träffa tjejerna och trevligt att få köpa sig något (tillfällig lycka).

nu sitter jag bara och tänker på en massa saker jag vill och saker jag vill ha. kan ta det ytliga först: jag vill ha snygga ben till att börja med. kan man reducera sin muskelmassa och  ändå inte försämra sina fysiska egenskaper? om det går är jag intresserad, för jag hatar mina fula muskulösa ben. mina vader är enorma och jag har enorm komplex för dom. det andra är att jag vill vara blond, blond igen, som förra sommarn och främst sommarn innan det. då var jag riktigt ljus, emma-ljus liksom. mitt hårs tillstånd är inte så bra just nu, och blekning är inte ett smart alternativ. men jag vill ju inte ha min fula hårfärg som jag har nu, blööö.

vad vill jag ha mer? jo, pengar! jag vill ha råd att köpa nya kläder, för jag gör typ aldrig det. hatar min garderob. jag vill ha pengar till att få mitt hår friskt och fint (jaa, jag är så ytlig). jag vill också kunna äta vad för gott jag vill och ändå ha en snygg kropp. jag vill vara bäst i världen på fotboll. jag vill också ha lätt för att bli brun. jag vill kunna sjunga bra, jag vill vara ett mattegeni och jag skulle vilja vara riktigt bra på att rita och måla. jag vill ha körkort, jag vill kunna gå ut. jag vill kunna dricka alkohol som alla andra, utan att bry mig om hur det skadar mig.

och jag vill att du ska vilja ha mig igen.


ja, det är en del saker jag vill. men jag säger inte att jag vantrivs nu. jag känner mig ganska lycklig nu. det är fint väder, jag har typ lov, jag har världens bästa vänner och jag spelar fotboll i världens underbaraste lag. jag har en fin familj. jag är lyckligt lottad, i know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0